Tisdag.

Vilken morgon jag fick idag då =) Fint väder och så sover mina pojkar ännu. Fast Elliot börjar vakna, men det är snart dags för mat för hans del. Så jag har till och med hunnit gå på toa ifred och fått klä på mig i lugn o ro hihi!

Idag skall vi till bvc för viktkontroll. Vi skall även mäta Elliot. Jag tycker själv att han har blivit större! Jaja, i torsdags vägde han iaf 4220g så han har iaf gått upp lite. Och det är ju hur bra som helst. Nått som oroar mig nu är att han kräks ganska mycket och oftast så är det när han precis ätit. Då pratar vi inte småspyor utan fontänspyor. Nej, jag skall fråga om det på bvc.

Annars händer inget speciellt idag. Skall bara gosa och pussa på min son <3 Och umgås med Pelle hihi!

Nu skall jag ta upp Elliot och mysa lite med honom innan det är dags för mat. Ha en bra dag!

PoK






Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Söta bilder :)

2009-06-16 @ 10:56:35
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Neah

Naaw såå söt han är :)

2009-06-24 @ 13:49:52
URL: http://linneateresamarialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0