Student och stress.

Så ser min dag ut idag! Det är så mycket som skall göras och så lite tid till att göra alla saker så jag kommer få stressa som en gnu, samtidigt så skall jag ta hand om min son och dessutom se till att äta och dricka. Att vara småbarnsföräldrar är inte alltid en dans på rosor, men jag älskar min son mer än allting annat iaf <3

Så jag hinner verkligen inte blogga nått nu utan det blir väl sen när jag är hemma igen ikväll =)

Hoppas ni får en trevlig dag för det lär jag få iaf =)

PoK

Grattis älskling till studenten idag! Äntligen är skolan slut och jag är så stolt över dig. Både jag och Elliot är stolta och älskar dig mer än allting annat! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0