Sooooool och svett.

Jag hatar o svettas men jag älskar solen. Så man måste väl acceptera att man svettas haha! Men det är verkligen jättevarmt och härligt ute nu. Det är sommar nu, tack och lov =)

Elliot ligger och sover hos pappa sin. Skönt att få armarna fria lite grann. Så jag har hinnut göra mig i ordning, gå på toa och sen klä på mig =P Men snart så skall man väcka honom för att han skall få mat innan vi går till BVC. Man måste ju vara mätt o belåten när man skall träffa läkaren.

Jag skall se om jag hinner lägga in lite nya bilder på honom sen. Han börjar bli stor nu min lilla älskling <3 Och större skall han bli =)

Idag är det 13 dagar kvar tills man fyller 21 och tills man åker hem till Gotland i två veckor! Så himla underbart att få komma hem! Gissa om jag längtar mycket? Weeeii då får jag vara med min familj och mina vänner igen hihi. Sen längtar jag självklart att få visa upp min lilla stolthet Elliot =D Åh men älsklingen skall inte vara där i två veckor utan bara några dagar. För sen måste han fixa med jobb och ordna lite saker här hemma. Men men, det kan vara skönt för honom med att få göra det han själv vill hihi =) Fast sakna honom kommer jag göra otroligt mycket ändå, även om man vet att han har det bra.

Nu skall jag ta och ge mat till min lilla prins. Vi skall gå om en timme till BVC. I nästa inlägg så skall jag sätta in lite bilder med, LOVAR! =)

Ha det så bra så länge allihop!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0