Nu är vi hemma.

Just nu sitter jag med en något missnöjd Elliot i min famn. Jag har försökt få han att somna i sin säng men det är inte så lätt =P Vi har sovit ganska bra i natt iaf och det var underbart att få lägga sig i sin egna säng.

Elliot är världens finaste bebis och jag kan inte vara mer lycklig än vad jag är nu! Jag hra fått en underbar son som är frisk och mår hur bra som helst <3 Pelle är världems bästa pappa till Elliot och när jag ser dom två tillsammans blir hela jag varm av lycka och vill bara brista ut i lyckotårar, för jag har min egna lilla perfekta familj nu <3 Det är svårt att förklara hur det känns. Jag har ännu liute svårt att förstå att jag är mamma nu till världens finaste Elliot.

Nu sover lillfisen på igen. Skönt, då kan jag få äta lite frukost om min lilla herre tillåter mig det hehe =)

Just nu är jag för upptagen med att lära känna och mysa med min son, men förlossningberättelse kommer inom sin tid =) Men jag kan iaf säga att allt gick bra fast mitt förlossningsarbete var jobbigt och att jag hade fruktansvärt ont så var det värt all smärta. Det ögonblicket när jag såg Elliot för första gången, det går inte att förklara. Det var kärlek vid första ögonkastet <3 Jag och Pelle grät och Svea med. Fast vem kan int låta bli att gråta när man ser ett barn komma till världen, inte minst sin son? Det här var det bästa och hemskaste jag någonsin gjort, men jag skulle göra allt för att vrida tillbaka klockan till det ögonblicket då jag fick upp honom på min mage alldeles varm, blöt och klibbig. Han luktade/luktar riktigt gott <3

Nu skall jag ägna mig lite tid åt Elliot och åt mig själv med. Jag skall se om jag kan få sov en liten stund till innan jag försöker ge mig på frukost =P

PoK

Tack för alla jättefina kommentarer! Jag svarar på dom när jag hinner hihi =)





Var bara tvungen att lägga in två bilder på vår älskade son <3





Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Åh vad gullig och söt han är mitt lilla barnbarn, en fin pussmun! Jag längtar efter er! Puss o kram

2009-06-06 @ 09:34:47
Postat av: . Pjumas . ♥

Aaaw :D Grattis till en väldigt söt pojke :D

2009-06-06 @ 09:46:50
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åhh han är så söt. Är så sugen på att komma o titta på honom. men jag vill at du ska må bättre först. Men orkar du så kan jag komma imorgon, söndag, så hör av er om det går bra. Puss o kram

2009-06-06 @ 12:32:20
Postat av: Monica

Åh han är ju så fin!

Grattis Fanny :) världens sötaste lilla plutt.

2009-06-06 @ 14:01:15
URL: http://mooniica.blogg.se/
Postat av: Carolina

Grattis till Elliot. =) Han är jätte fin. Va skönt att ni mår bra. /Carolina (jag beskrev vem jag är i en annan kommentar)

2009-06-06 @ 22:54:54
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0