Mysmorgon.

Idag så har jag och Elliot lite mysmorgon. Han har precis somnat på mitt bröst och lyssnar på musik från Twilight. Jag skall snart lägga honom i sängen så man får göra sig i ordning. Vi skall in till Norrköping och shoppa idag med faster Svea =D Det skall bli trevligt. Får se om man hittar nått till sig själv som man kan ha på älsklingens student. Elliot skall oxå få nått fint att ha på sig på pappas student hihi!

Nej nu skall jag äta fruksot och sen göra mig i ordning. Får hoppas på att lillskrutten tillåter mig få göra det hehe =P

Vi hörs senare idag när vi är hemma från den stora staden! Då skall ni få se vad man köpt =)

Ha en bra dag!

PoK


Några timmar gammal bara <3

Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Åh vilken liten sötnos!

2009-06-13 @ 12:10:25
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0