Min lilla groda.

Elliot och jag har varit vakna nu i en timme ungefär! Vi har sovit nästan hela natten med bara två avbrott för mat och blöjbyte! Kors i taket, Får hoppas på att det håller i sig hihi =) Nu ligger han på min mage, mätt och belåten, som en liten groda med sin napp i munnen och sover. Han är bara för söt. Det roliga är att han har en liten pyjamas som är grön så han blir verkligen en groda hihi =)

Älsklingen skall snart skolan och lämna in några uppgifter o lite. Så jag och Elliot blir själva här hemma idag. Vi skall gå till Willys idag för att handla lite, jag och Elliot. Sen skall vi gå till älsklingens skola för att visa upp oss hehe! Faster Svea skall oxa följa med =P

Nu skall jag kolla runt lite på nätet sen är det frukost till mig som gäller, plus lite mer mat till lilla Elliot <3

Hörs senare under dagen =)

PoK


Mammas och pappas sötaste älskling <3


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej gumman! Vilken liten söt grodunge ni har fått!!! GRATTIS från mej, Anna-Carin och Johannas mormor Berith i Visby.

2009-06-08 @ 10:47:10
URL: http://www.nogg.se/grodhavet
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Ja, det är ju bra att man kan se bilder i alla fall :)

Jo tack, med mig är det bra :) Hade handen lite sjuk igår, men den verkar vara bra idag :)

Hur är det själv då? :)

Säkert härligt att vara mamma? :)

Kramar <3

2009-06-08 @ 10:59:44
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: michella

söt han e

2009-06-08 @ 12:42:27
URL: http://michella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0