Midsommar..

På både gott och ont. Jaja, vill iaf önska en Glad Midsommar från mig ch Elliot =)

Får skriva mer i morgon när jag inte har Elliot. I hopp om att han inte är lika mammig som idag. Men det har iaf varit en bra dag för oss två, men jag är så trött nu att mitt huvud snart exploderar. Så Elliot skall få mat nu och sen skall han få sova. Då skall jag lägga  mig i soffan och se på Twilight. Den snygga Edward får helt enkelt fira den sista midsommar-timmen med mig hihi. Pelle är på fest och firar så jag får helt enkelt underhålla mig själv i två timmar till.. Jaja, jag har iaf haft det kul idag så länge det varade. Önskar bara att man hade nån att prata med här hemma. Fast helt själv är man ju inte iaf. Skönt att jag har min son annars hade jag inte klarat mig.

Nu skall jag sätta mig i soffan och njuta av att ha världens underbaraste son.

PoK

Det här är den sjätte midsommaren utan dig. Jag saknar dig fruktansvärt mycket vid dom här tiderna. För sju år sen så firade vi vår sista midsommar ute i stugan. Jag vet inte vad jag skall skriva.. Du är saknad skall du veta. Jag satt och tänkte på det idag, att det känns som om du fortfarande lever hos oss. Att du snart skall ringa och önska glad midsommar till oss. Att du snart skall få träffa Elliot för första gången. Men du gör ju inte det. Du lever bara i våra hjärtan och med våra minnen. Jag älskar dig och det vet du <3 Glad midsommar morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0