Kroppen tog stryk.

Vi har varit hemma en bra stund sen vår premiärtur i dag till affären. Jisses det är helt underbart att kunna röra på sig igen. Men självklart så kanske man tog i lite för mycket så nu gör det jätteont i mina stygn =( Jaja, det går över med ett par alvedon! Det var iaf riktigt skönt att vara ute och gå. Elliot sov nästa hela tiden i vagnen men vaknade när vi nästan var hemma. Väl hemma så blev han arg och ville ha mat. Så jag ammade honom på båda brösten och sen slocknade han. Och gissa vad? Han sover ännu!! Så jag har till och med fått sova 1½ timme nu =)

Så mina två älsklingar sover som stockar båda två. Måste ju säga att Elliot är väldigt likt sin pappa när det gäller o sova =P Så söta är dom! Dock så skall jag väcka min stora älskling så vi kan äta mat snart. Börjar bli lite hungrig.

Nej jag skall mysa med min son nu! Min alldeles egna underbara son <3 Oj nu vaknade han oxå!

Skriver mer sen om jag hinner!

PoK


Vår älskade Elliot <3 Gud vad jag älskar honom och Pelle! <3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Han är väldigt söt :)

2009-06-06 @ 20:19:26
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0