Känns lite bättre.

Jag har ännu ont men en riktigt varm dusch gjorde susen kan kan lova! Nu skall jag lägga mig och försöka sova en stund om jag kan. Måste få en timmes sömn iaf.. Skall ringa Svea sen när jag vaknat igen och älskling håller koll på mig så länge. Jag hoppas verkligen att det inte är nått falskt alarm nu. Nu kommer en värk till iaf! Fy fan helevetes skit vad ont det här gör!! Nej sängen var det. Håll tummarna för min skull att jag får sova lite. Annars kommer jag aldrig orka förlossningen sen, eller jag har ju inget val, men ni förstår vad jag menar.

Hörs senare!

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Nej, men det gör ju inget :) Kram :)

2009-06-02 @ 08:57:27
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0