God natt!

Nu skall jag snart ta min son och lägga mig i sängen med honom. Jag är fruktansvärt trött så jag hoppas på mycket sömn i natt *peppar peppar*.

Det har varit en lång dag och just nu är jag för trött för att berätta allt som hänt. Jag har iaf varit hos Pelles föräldrar i stort sett hela dagen och när jag väl kom hem sen vid sju-tiden så fick man koppla av en stund. Sen kom pappa vid nio ungefär och fikade o bjöd på mat *tack* =)

Lilla Elliot ligger och sover i sin pappas famn just nu. Så söta dom är <3

Blir så ledsen när jag fick veta vad älsklingen hade tänkt göra för mig när han tar studenten. Det gör verkligen ont i hjärtat på mig när jag vet att han inte kan genomföra det han planerade =( Jag hoppas det kommer ske snart för jag vill verkligen.. Älskar honom så mycket och jag vet att det är honom jag vill leva med resten av mitt liv. Jag är så lycklig med honom <3 Han och Elliot är hela min värld <3

Nu skall jag och älsklingen kolla på sista avsnittet på Lost i säsong 3! Sen blir det sova som gäller för min del.

Hörs i morgon!

PoK

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Wow e ni redan på sista avsnittet :o haha! Jag har sovit typ 4 timmar inatt o ska till skolan nu ;o wohu!! :D skickar sms till dig senare när jag vet när jag ska göra provet, men lär göra det typ vid tio halv elva, så du vet om de =) var beredd! :D

2009-06-10 @ 07:04:47
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0