Fy tusan! Nu är jag helt slut!

Nu är vi hemma från stan. Jag köpte massa fina saker som t ex en klänning, en t-shirt, body och jeans till Elliot, smink och skor mm. Jag orkar inte lägga upp nå bilder på det idag. Jag är såå himla trött och vill bara ta det lugnt ikväll. Usch jag sitter här hemma och gråter som en stucken gris. Pelle är på studentmiddag och sen skall dom ut på krogen i Norrköping. Så det innebär att jag inte får nån avlastning alls ikväll och får ta allt själv. Jag vill inte vara ifrån Elliot men jag vill kunna gå på toa eller få koppla av lite i lugn o ro.

Så ikväll blir det lugna puckar framför tv:n skulle jag tro. Jag skall försöka laga lite mat oxå om jag får för min son =P Han är väldigt mammig just nu och sitter som klistrad på mig.. Jaja, jag får lösa det på nå sätt.

Nu skall jag  ta och pussa på min underbara skatt och sen försöka somna honom.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0