Fullt upp hela dagen.. nästan iaf.

Idag har jag och Svea fikat med hennes och Pelles storasyster! Elliot var självklart med oss oxå. Han var så snäll och sov hela tiden och en bra stund sen när vi kom hem oxå.

Var oxå på apoteket en sväng för att hämta ut allergimedicin till mig. Jag har fått allergiutslag på hela kroppen! Det är helt
sjuk hur något kan klia så mycket. Min kropp består av mer sårskorpor än hud, nästan iaf hehe! Det kom ju jättelägligt till Pelles student o allt. Jag som skall klä upp mig och va fin i morgon och så ser man ut som en prickikorv =/ Jaja det blir nog bra iaf!

Nu ikväll så har jag och Elliot sovit i 3½ timme! Så jag är inte så jättetrött nu, men jag skall ge honom mat snart och sen blir det sängen för vår del. Vi skall upp tidigt i morgon. Jag skall stryka Pelles skjorta och byxor. Sen har jag massor av ärenden som jag skall göra och sen kommer Svea runt 1 i morgon! Då skall vi göra oss i ordning och jag skall även klä upp Elliot =) Han kommer bli så fin hihi!

Just nu ligger min son på pappas bröst och sover, men jag skall väcka honom snart så han kan äta lite och sen somna om. Då får jag oxå sova länge får man hoppas hihi =)

Det var lite om min dag iaf. I morgon kommer det inte bli så mycket bloggande för min del. Jag kommer ha fullt upp och sen kommer jag antagligen vara hos Pelles föräldrar på kvällen. Är väl hemma igen vid 10 på kvällen. Det är inte så kul att sitta hemma själv en fredagskväll medans alla andra är ute och roar sig =P

Nej nu skall jag fixa lite inför natten. Sen blir det sängen =)

Sov gott och hoppas ni har haft en bra dag =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0