Första badet för min lilla gubbe.

Idag har det varit en jätteskön dag! Jag har fått sova hur mycket som helst så jag skall inte klaga på att jag är trött. Visst är jag trött nu men det är bara för att klockan är snart 23:00. Då får man faktiskt lov att vara trött hehe!

Jag har badat Elliot för första gången ikväll. Han gillade det inte direkt, stackaren. Men han måste ju. Han kanske lär sig gilla det i framtiden? Just nu för stunden ligger han hos pappa i soffan och sover. Men om en timme skall han väckas för att få mat. Jag har kommit på hans rytm nu, nästan iaf. Men oftast så vill han ha mat var tredje timme. Det är lagom för honom. Fast mina bröst gillar inte det direkt, dom blir sprängdfyllda så det är bara att pumpa som en tok.

Jag skall sätta mig hos älsklingen nu och kolla på Lost. Det var längesen han och jag gjorde nått tillsammans nu. Lillskrutten tar ju all vår tid så man får passa på nu när han sover. Hoppas er dag har varit bra! Min har varit helt underbar som alltid. Jag kan inte sluta titta och mysa med min son. Han är mitt allt, precis som hans pappa. Dom två får mitt liv att fungera. Utan dom skulle jag nog inte vara den jag är idag.

God natt och sov gott. Vi hörs i morgon =)

PoK


Lillkillen på BB. Klar för hemfärd <3

Kommentarer
Postat av: Frederik

Hej Fanny!

Hoppas allt är bra med Elliot och dig, tänkte bara kolla om du kunde be Pelle och ringa mig imorgon så fort som möjligt? Det är ganska viktigt.



Hälsa lillen från mig



Valdés

2009-06-09 @ 01:20:01
Postat av: Carola

Ett tips skaffa en badtermometer det kanske var för varmt/kallt... Ja hade antingen eller tills ja skaffade en termometer..

2009-06-11 @ 09:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0