Det blev ingen maj-bebis.

Nu sitter jag här, på bf-dagen utan bebis och det har precis blivit juni. Jag som trodde att vi skulle få en maj-bebis, men icke säg. H*n är för blyg för att titta ut ännu. Det lutar väl åt att man skall gå över tiden, vilket jag inte trodde från början. Jaja, det är inte så mycket att göra åt. Det här känns som dom längsta dagarna i mitt liv.. Jag vill ju oxå kunna mysa och pussa på min bebis som alla andra får. Nej, jag får ju göra det till slut! Vi får hoppas på att det bebis den här veckan iaf, så man inte missar älsklingens student. Vill kunna stå där med vårat barn när han springer ut. Som en symbol för att han springer ut mot vuxenvärlden till sin familj som nybliven pappa och har ett helt liv framför sig med sin familj. Jag önskar så väl att det blir så. Men jag kan inte styra något och bebis får ta den tid på sig som den vill. Bara h*n är frisk och mår bra så är jag den lyckligaste mamman i världen. Vilken tur att jag har älsklingen som stöttar en i det här och hjälper en o se positivt när det känns som att allt kommer vara så här för alltid <3

Idag skall jag vara hemma och bara ta det lugnt. Det blir vila i sängen med mackor och thé nu till frukost så fort älsklingen har gått till skolan. Som sällskap så blir det Twilight! Jag skall försöka se dom här dagarna som vi väntar på att Lillen skall komma ut, som en förberedelse till förlossningen. Då jag skall vila mycket och inte ha något mer än nödvändigt, inplanerat.

Vill oxå säga att nu när jag kommer gå över tiden så vill jag inte höra nått tjat eller frågor om bebisen har kommit ännu. Jag säger till här på bloggen när vi åker in. Och Pelle eller Svea uppdaterar sen när Lillen väl är född. Jag kommer bara bli mer ledsen och frustrerad om jag får höra tjat.. Vill inte låta elak men jag vet hur jag kommer bli och jag vill verkligen inte vara ledsen och så nu dom här dagarna som jag kommer få gå över. Hoppas ni förstår..

Nu skall jag lägga mig i sängen med älsk och försöka få upp honom. Antar att jag kommer somna om sen när han väl vaknat men men, det får jag göra av honom så =) Jag har världens bästa pojkvän i mina ögon! Han är den som ser till att jag blir på gott humör när jag är ledsen och det är han som muntrar upp en om man får motgångar. Jag älskar honom för det!

Vi hörs senare under dagen!

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Jag som hoppades att er bebis skulle ha födelsedag samma dag som jag :)

2009-06-01 @ 19:12:25
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0