Älsklingarna mina..

Det mest underbaraste jag har är min Pelle och min Elliot. Jag skulle inte klara mig en dag utan att ha dom vid min sida. Jag älskar dom så otroligt mycket att det inte ens går att förklara med ord. Dom är mina största kärlekar i mitt liv. Jag skulle inte vilja missa en sekund av det här.

Den mest otroliga och den bästa känslan jag varit med om var när jag fick upp Elliot på mitt bröst första gången. Mina och Pelles tårar rann av ren lycka. Han är det dyrbaraste i våra liv. Om man trodde att livet var underbart innan han kom så är det inget jämnfört med nu. Min älskade son, vår son. När jag ser på honom nu, kan jag inte bli mer än lycklig och stolt. Att jag och Pelle kunde skapa något så fint tillsammans är helt fantastiskt. Elliot är ett mirakel för oss.

Den första känslan jag fick när jag såg Pelle första gången var, honom vill jag ha! Men då tänkte jag inte så mycket på det. Jag hade en annan och just då var jag så upptagen med att komma i ordning med mitt liv. Sen en dag i januari så frågade han om mitt nummer och sa att vi borde hitta på något nån dag. Jag sa självklart och när vi skildes åt så började vi genast smsa varandra. Två dagar efter det så var vi första gången.Vi kollade på film hemma hos mig och sen åkte vi hem till hans kusin. Efter den kvällen vart jag fast för honom. Jag var så kär och jag ville bara ha honom mer och mer. När vi bestämde att vi var tillsammans så blev mitt liv ljust igen. Jag kunde äntligen se vad som var meningen med livet. Nu när vi skapat något så fint tillsammans som vår älskade son så kan livet inte bli bättre. Jag är den mest lyckligaste människan i hela världen och jag älskar mina pojkar så mycket <3

Pelle, jag vill gifta mig med dig det vet du. Den dagen du kommer fråga mig så vet du redan mitt svar. Jag älskar dig och vill inte leva med någon annan än dig. Du är min själsfrände och min allra allra bästa vän <3 Du och Elliot gör mig hel. Glöm inte bort att jag är så stolta över er! I mina ögon kommer ni alltid vara dom bästa <3


Far och son, dom finaste jag har <3




Kommentarer
Postat av: Carolina

Det var mycket fint skrivet. =)

2009-06-10 @ 23:37:31
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0