Trevligt uppvaknande..

Här ligger man och sover så skönt efter att man precis somnat om efter att Elliot hade ätit och fått en ny blöja, jo va tror ni händer då? Det kommer världens åskknall! Trodde fan att jag flög tio meter upp i luften och drog täcket över mig o Elliot. Men min lilla prins vaknade inte ens, det är bara han som har en lättväckt mamma haha! Eller nått =P

Nej det var både läskigt o spännande. Fast det är inte lika kul o vakna av en rejäl åskknall. Jag tror jag hade hjärtklappning ett par minuter efter. Jag hade hoppats på mere åska men det var den knallen o sen lite muller, sen har man inte hört nå mer =( Tråkigt, för när man för en gångs skull vaknade kunde väl vädret bjuda på en rejäl föreställning för oss åskälskare på ön?

Skall försöka somna om nu igen. Jag behöver min sömn o Elliot brukar vakna vid 5- halv 6 igen.

Vi hörs sen senare idag! God natt.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0