Torsdag.

Idag har det varit en pysseldag här hemma. Jag har städat inne på vårat sovrum och så håller jag på o tvättar lite nu. Sånt måste ju göras! Annars händer det inget idag. Känner inte för nått speciellt precis. Bara va hemma och ta det lugnt.

Elliot ligger här brevid och sover lite då och då. Han skall få bada idag för det behövs. För det har varit en riktigt skitig natt rent ut sagt. Han pinkade och bajsade i sängen i morse så jag fick byta sängkläder och sen bajsade han ner sig för några timmar sen.

Nu skall jag kolla runt lite på nätet, installera ett spel till Mathilda och Mattias och sen skall jag lägga mig och läsa en stund innan det är dags för Förlossningskliniken på TV4Fakta och sen Unga Mödrar =)

PoK

Just det ja! Två Gotlandsfärjor har krockat i Nynäshamn! Ett 40-tal passagerare har blivit skadade och "snabbfärjan" SF700 har blivit förstörd. Det är ett stort hål i båten, så den lär nog inte gå på ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0