Today is the day.

Det är alltså dags för förämdring i våra liv. Det skall bli så skönt och jag tror verkligen på oss! Det här fixar vi. Vår kärlek är stark och med rätt hjälp så kommer det här fungera nu.

Mina pojkar och kissemissar sover allihop. Men jag själv är vaken och kan knappast sova. Mina tankar flyger runt i huvudet på mig och det gör så att man inte kan få ögonen att ens stängas. Men men! Kors i taket kan jag bara säga iaf! Elliot har sovit från klockan 2 till 6 i natt och det är vääääldigt ovanligt. Så jag är faktiskt ganska utvilad haha!

Mellan mig och Pelle är det helt lugnt nu. Vi är vänner och helt sams. Jag vill inte åka ifrån honom om man fortfarande inte är sams, det förstår man ju. Åh han var så söt igår! Han köpte jordgubbar till mig, så håll tummarna på att Elliot inte blir prickig nu för gud så gott det var! Jag njöt av varje tugga kan jag lova! Och jagh ar har ännu mer än hälften kvar som jag kan ta med i bilen sen när vi är på väg mot Oskarshamn.

Annars idag så består dagen av städning, packning, BVC, åka till Pelles föräldrar en stund, åka bil och åka båt. Plus sakna Pelle fruktansvärt mycket! För gud vad jag kommer sakna honom. Tårarna är på väg att falla varje gång jag tänker på det. Men vi får hoppas på att han kan komma ner och fira min födelsedag iaf.. Annars skulle jag nog bli väldigt ledsen och besviken =(

Nu skall jag ta och fixa lite här och kanske försöka sova en stund till innan min lilla fisunge vaknar =)

Får se om jag hinner med ett blogginlägg till sen innan jag åker! Annars hörs vi i morgon!

PoK

Här kommer några nya bilder på vår sötnos! Plus ett på mig och min pappa <3










En dag innan min 19-årsdag för två år sedan!
Man ser inte alls ut så längre!
Vart tog den snygga jag vägen?


 


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Nej det kan jag förstå, vet ju själv hur det känns, jag har ju själv en kille jag älskar mest av allt! Men jag tror det kommer ordna sig! Kanske det som sagt hjälper att vara ifrån varann så att man får den känslan av att sakna sin älskling!

Kommer sakna min älsklingen också, han åker till sina kompisar och kommer till mig igen på lördag! :S

Massa kramar <3

2009-07-02 @ 10:21:36
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Neah

Ja absolut! De ska vi göra :) Puss o Kram

2009-07-02 @ 11:38:47
URL: http://linneateresamarialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0