Tisdag.

Nu är det tisdag helt plötsligt! Dagarna bara försvinner förbi så man knappt hinner reagera.

Idag så blir det bara lugnt. Jag tror Jennie och jag skulle hitta på nått ikväll. Så det blir väl en promenad till Maria om hon är hemma. Har ännu inte träffat henne och det är ett måste på min lista. Annars blir det nog bara lugnt o skönt tillsammans med min lilla prins och min familj.

Igår så var ju jag och Elliot på stan med Camilla. Det var hur mysigt som helst men jag börjar bli sjukt trött på alla turister som står ivägen och måste bara vara allmänt dryga. Jaja, fast det är minnsan lite kul när man sitter på Märthas (ett café), när man kan se på alla utan att dom ens är i vägen för en. Men igår så köpte jag mest saker till Elliot så klart hehe =P Det blev iaf Minifom till hans mage, flasknappar, En dreggelklapp med Mumin på ( <3 ), En piercing till Pelle, öronhängen till mig och sen laktosmjölk, laktosfil och sen tvättlappar. Intressant va?

Just nu för tillfället ligger Elliot o sover här bredvid mig. Han och jag har börjat få rutiner nu. Det är helt underbart, för han sover så bra på kvällarna sen vi började med det. Min älskade lilla prins.

Nu skall jag kolla vidare lite på nätet =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0