Söndag och en dag kvar.

Idag så skall min farmor och farfar (på låtsas) komma hit och fira mig. Varför? Jo för att jag fyller år i morgon hihi =P Då är jag inte 20 längre utan 21, weeiii. Innan det så skall jag och Elliot gå till Willys för att handla tvättservetter och så var det nå mer som jag just för stunden inte kommer på haha!

Annars blir det rätt lugnt skulle jag tro. Vi skall iaf grilla ikväll och det längtar jag till kan jag lova! Älskar verkligen mammas mat, speciellt på sommaren när färskpotatisen finns. Det är nog den enda gången som jag verkligen älskar potatis hihi.

Elliot ligger just nu och sover i min mammas famn. Jag fick äta frukost och även göra mig i ordning i lugn o ro. Elliot var hur snäll som helst i natt. Han och jag somnade vid 24:00 och så vaknade han vid halv 3 för att han tappade nappen och sen somnade han om och sov till halv 7!!! Så underbart. Han fick då bröstet och sen somnade vi om igen och sov fram till kvart i 9 =) Så jag är utvilad idag!

Nu skall jag kolla runt lite på nätet medans min lillfis sover hos mamma hihi =)

PoK

Jag älskar dig så mycket Pelle <3 Saknar dig, men vi ses ju om ett tag igen!

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Nej det gör inget :D Men bra att det märks nu i alla fall :) Hoppas det fungerar när du åker tillbaka igen :)

Jag mår fint :) Lite svalt bara nu när det regnar och solen inte tittar fram, men det är också skönt :)

Hur är det med dig och din lilla kille? :D

Kramar ♥

2009-07-05 @ 11:25:16
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: neah

naaw så söt din lilla pojk är! Han kändes så liten och vägde ju ingenting hihi Kommer förbi någon dag snart igen! Puss o kram

2009-07-05 @ 22:42:06
URL: http://linneateresamarialindsrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja må du leva. Grattis gumman. Hoppas du får en underbar födelsedag. Puss o kram

2009-07-06 @ 12:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0