Sömnlös i Visby.

I natt har lillprinsen inte riktigt varit medgörlig. Han tyckte att det var mycket roligare o flina mamma i ansiktet i stället för att sova. Det gick minsann inte o vara irriterad för att man var så trött, utan i stället smälter hela jag och bara älskar min son. Han är så himla söt när han ler. Även i morse när han låg på golvet o jollra lite så log han mot mig flera gånger =) Åh min lilla prins, han är världens vackraste bebis <3

Just i denna stund så ligger han helt nyvaken och ser på mig. Han ler och räcker ut tungan hahah! Vilken underbar sork jag har =)

Idag så skall min familj ut till sommarstugan och jag tror vi skall stanna hemma, för Elliot och jag får inte plats i bilen och jag tror inte att min låtsasfarmor och farfar skall ut. Nä men vi kan alltid ha det mysigt här hemma med!

Nu vill Elliot ha mat. Han ligger och skriker sitt hungerskrik. Så jag får väl ta o sluta skriva!

Skriver mer sen! =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0