Solbränd kräfta mitt i stan.

Ja jag är verkligen skitröd! Det bränns överallt där solens strålar har kommit åt. Jag har nämligen varit ute o gått i över 4 timmar med min moster, hennes man och min kusin plus Elliot så klart. Det snyggaste är att ansiktet på mig är rött på dom ställena där solglasögonen inte suttit. Jag är helt vit runt ögonen och lite ner på kinderna, så sexigt! Men vad skall man göra när det är sol? Det är klart att man vill ha solglasögon på sig då =P Vi var nere på hamnen och tog en varsin glass på Glassmagasinet och sen gick vi bort till ÖoB. Vi kom på att vi kunde gå bort till deras kollonilott och fika, så vi gick och handlade lite fika och gick sedan bort dit. Jag har provat dom nya Singoallakexen med lakris! Och dom var riktigt goda, iaf för den som tycker om lakris.

Så nu sitter jag här hemma igen med den bärbara i knät och en nyvaken Elliot bredvid mig. Det blir bara lugnt här ikväll för nu tänker jag inte röra en fena till idag. Jag skall dessutom smörja in min kropp med kylbalsam och sen mysa med Elliot.

Jag satt och tänkte på att jag inte har skrivit någon förlossningsberättelse ännu, så det får jag ta och göra när man får lite tid =)

Men nu skall jag ta och amma lite o vila med lillprinsen min <3 Hörs senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0