Ooooppss.

Nu har jag inte skrivit igen på några dagar men man hinner helt enkelt inte ibland. Jag har iaf haft fullt upp med massor att göra varje dag.

Lördag: Var med Jennie vid morfars grav samt så passade vi på med en liten utflykt =) På kvällen fick jag besök av Johanna och några av hennes kompisar.

Söndag: Grillade med min moster, hennes man och deras son Egon. Hur trevligt som helst. Vi var i deras kollonilott =)

Måndag: Hade en heldag med farmor här hemma. Vi gick på hela Skarphäll city o shoppade haha =P Det enda jag köpte var ett paket blöjor, smör och Muminplåster. Det var en underbar dag. Hon bjöd mig oxå på kinamat till lunch <3 Sen på kvällen så lagade jag mat åt henne medans hon passade min lilla Elliot <3

Idag då: Får besök av min kusin Jennie som jag inte har träffat på nästan ett år =D Hon och hennes kille Ante kommer hit på en fika och för att få träffa Elliot. Sen så skall jag till min moster för hennes man fyller år idag! 54 år! Grattis! Blir även att jag skall gå till Vila Outlet för att köpa en skitsnygg skjortklänning för bara 180 kr! Det är ingenting jue =P

Just nu så ligger min älskade lilla prins o sover uppe i sängen. Så jag får lite egenstund. Fick även duscha igårkväll av honom utan att han vaknade. Visst det tog lite tid för att få honom o somna men men hihi =P

Nej nu blir det frukost och sen skall jag ringa BVC o prata lite med dom. Både här nere på ön och hemma i Sörping. Vill väga o mäta honom så jag vet att min älskling mår bra =)

Vi hörs! Jag får försöka lägga in lite bilder sen när jag får tid nästa gång =)

PoK

Kommentarer
Postat av: sveaJ

saknar dig med!!!!

2009-08-02 @ 13:46:47
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0