Onsdag.

Idag har man inget inplanerat alls. Hur skönt som helst att bara få slappa o ta det lugnt med Elliot. Det enda jag vet är att jag skall ut o gå idag. Det är inte lika mycket storm som igår, så det borde gå o va ute idag utan att blåsa bort =)

Skulle vara skönt o gå ner till morfars grav idag med mamma. Även besöka Anitas grav som ligger bara en bit ifrån. Jag måste ju visa upp min lilla stolthet. Jag tror jag kommer släpa dit Pelle sen när han kommer ner. Kan vara mysigt o ta en jäääättelång promenad nere vid havet, gå till moffas grav o säga hej och sen ta kärleksstigen hem igen, myspys. Han vill ju se lite av ön så då får jag ju visa Pelle den oxå. Iaf visa Visby. Det som man inte hann med förra gången han var med här nere.

Nej det blir nog nog så att man går ner idag. Det behövs nog ändå vattnas så =)

Jag bjuder på några bilder från förra veckan och helgen!

Vad skall ni göra idag? Har ni lika fint väder som vi?


PoK



En sovande prins på Märthas <3

Camilla <3

Mattias o Mathilda ute vid vår sommarstuga <3

Vår sommarstuga =)

Vägen utanför vårat, precis vid kohagen =) Plus så är åskväder på g här!

Mattias och Mathilda på stranden dagen då vi skulle åka hem igen <3

Havet <3

Elliot redo för hemfärd <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad din lilla prins växer! Tycker vi måste ses något i höst faktiskt =). Bor ju inte långt ifrån varandra.

Jag kommer inte ner något alls till ön nu i sommar. Första sommaren utan Gotland känns lite konstigt!

Ha det bra vännen!

Kram

2009-07-22 @ 11:38:27
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/
Postat av: sveaJ

sv: Ja absolut =) Hihi ska bli så skoj :D Saknar dig!! <3 Puss

2009-07-22 @ 16:24:44
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0