Nya bilder..
























Här är bilderna jag lovade. Det är lite blandat som ni kanske ser. Det är bilder på Elliot så klart, min farmors hus när vi grillade ute hos henne, på båtarna nere i hamnen nu under Stockholmsveckan, på mina bröders hund Jessie, mina syskon och en tam ekorre hemma hos min famor =)

Mer bilder kommer, men just nu orkar jag inte lägga in fler för den bärbara datorn är så seg. Men det kommer, det lovar jag.

Elliot ligger här bredvid mig i soffan och sover. Han har sovit jättebra i natt och var så glad när han vaknade. Jag fick massor med leenden av honom hehe. Han har började le för några dagar sen. Då menar jag alltså när man sitter o pratar med honom o så ler han på riktigt =)

Idag blir det nog lugnt för vår del. Jag och min moster Jessica var ute och gick igår. Fy fan vad jobbigt men det var kul och skönt att få röra på oss. Vi var nere vid hamnen igår och kollade på alla sthlmare som hade kommit i sina lyxbåtar. Dom lyssnade på jäääättehög musik och var fulla som bara tusan. Jaja skönt att det bara är en vecka!

Så jag skall nog lägga mig ute i trädgården en stund sen med Elliot på en filt i skuggan och vila en stund. Om man får någon lugn och ro från grannarna. Dom för ett hemskt oväsen hela tiden med skrik och gap från både mamman och barnen.

Mamma är på jobbet men slutar 4 så det är inte så mycket som händer. Så himla typiskt att hon jobbar, annars hade vi kunnat åka ut till sommarstugan och sova över där en natt.

Nu skall jag kolla lite på nätet medans lillprinsen ännu sover =)

Vi hörs!

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Trevliga bilder :)

2009-07-14 @ 21:43:08
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0