Nu är man bra trötter!

Japp, det har varit en lång dag idag och det känns i både kropp och huvud. Jag handlade självklart Mari Jungstedts bok och fick den signerad, sen köpte jag även en ny amnings-bh, en barnvagnsskylt och insektsnät till barnvagnen. Det som vi har är så löst och det blåser bara upp hela tiden.

Väl här hemma så kom min familjs vänner hit och fikade. Det var så trevligt att få träffa dom igen =) Sen gick jag och min lillebror David hem till våra bröder och fikade där! Hur mysigt som helst.

Nu ikväll skall vi se på film och bara ta det lugnt. Elliot skall oxå få bada =)

Nu skriker han så jag måste rusa! Vi hörs och hade så bra!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0