Måndag

Nu är det en vecka sen jag fyllde år och det var ett tag sen man skrev ett inlägg. Så det är väl dags igen.

Jag har ju lovat nya bilder till er och här sitter jag nu med kamerasladden och kameran o skall lägga in bilder, men det går inte! Varför inte då kan man ju fråga sig? Jo, det kan jag berätta för er. Min älskade lillebror Mattias har suttit här och spelat. Han är 5 år och trycker bort sånt som är onödigt tror han. Så nu har han gjort nått med datan så jag inte kan lägga in bilder. Surt! Jag skall försöka göra det sen via mammas bärbara istället så får vi hoppas på att det fungerar.

Alla dagarna går åt till att träffa nära och kära, plus så skall man ta hand om Elliot så det är inte alltid man hinner sitta vid datan så man får passa på nu när han ligger och sover =) Några bekanta kommer hem till oss när som helst för att fika. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag tänkte nog ringa min moster o fråga om hon och Egon vill ut o gå med mig och Elliot =) Annars vet jag inte vad man kan hitta på. Blir väl i såna fall o sitta inne o mysa med familjen.

Nu har dessutom Stockholmsveckan börjat här nere på ön, så det gäller att hålla sig borta från centrum om man inte vill trängas med fulla och dryga stockholmare. Aja, det är bara en vecka. Förhoppningsvis så skall man ut till sommarstugan nån dag när det är fint väder o mamma inte jobbar. Då blir det sola och doppa fötterna i havet som gäller.

Annars då? Elliot mår bra på dagarna men stackaren har kolik på kvällarna. Så jag har slutat äta och dricka fil, mjölk och andra mjölkprodukter för att se om det hjälper. Men när han väl hare slutat skrika så somnar han som en stock och sover ungefär 4-5 timmar åt gången, sen vaknar han för att äta o sen somnar han om igen =) Duktig kille man har!

Nej nu skall jag se till så att lite saker o ting blir gjorda medans lilla älsklingen sover.

Ha det så bra så får vi se när vi hörs igen! Skall dock försöka lägga in bilderna sen på den andra datorn när jag får tid. Ni får ha tålamod.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0