Lördag.

Igår hade jag så mycket o göra att jag inte hann skriva här på bloggen. För först tittade min moster och min kusin förbi här på en fika, sen kom mammas väninna för att titta på Elliot och sen på kvällen gick jag hem en sväng till Jennie för att visa upp Elliot =) Det var minsann lite stressigt.

Idag så kommer några vänner hit till hela familjen för att fika, träffa mig och Elliot o bara prata. Det skall bli trevligt! Sen på kvällen skall jag hem till mina bröder för att hälsa på och visa upp oss lite =P Det blir en fullsmockad dag det här med. Plus så skall jag och mamma ner till Bokia här vid tolv för att träffa Mari Jungstedt och få en bok signerad av henne =) Hon är ju min favoritförfattare och älskar hennes böcker så det skall bli kul =)

Nej nu ligger Elliot i soffan och grymtar. Det är den där nappen som flyger ut hela tiden så han blir lite småarg. Men han mår iaf bra och vi har det jätteskönt här nere. Jag saknar bara älsklingen, men vi ses snart förhoppningsvis <3

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Låter som en bra idé att du åkte dit :)

Hoppas ni mår bra :D

2009-07-04 @ 16:18:20
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0