Leksaker och mys med en nybadad Elliot <3

Elliot har fått massor med leksaker av sin mormor idag. Jisses vad han ler och skrattar när han håller på med dom. Vi har oxå varit i affären och handlat lite idag. Det har varit så varmt idag att man inte orkat någonting..

Nu ikväll så har jag badat Elliot. Han tycker det är så skönt =) Min lilla söta underbara prins. Mamma och co håller på o packar för fullt. I morgonbitti åker dom till Sälen så då skall man vara kattvakt i en vecka =P Myyyyspys. Jag håller redan på att få seperationsångest från min mamma. Jag vill inte att hon skall åka ifrån mig men det går ju över hehe. Jag är ju stor och vuxen nu så det är klart att jag klarar det här.

Vi skall se på film om en stund o bara mysa sista kvällen tillsammans på en vecka. Sen när dom kommer hem så hinner vi ses en dag sen åker vi hem =( Men men, vi kommer ju ner hit till jul igen.

Hoppas ni har haft en bra dag idag iaf =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0