Ikväll.

Elliot ligger här hos mig, nyvaken o allt =)

Idag så blev det ändrade planer. Det blev inget med Jennie utan istället så kom mormor på besök. Även Sinikka och Göte kom förbi. Till fika idag så hade jag bakat en kladdkaka! Den var helt underbar!
 
Alldeles straxt så skall vi se på Allsång på skansen o mysa lite hela familjen =)

Jag har oxå börjat dricka och äta laktosfritt nu, fast det kom jag på att det hade jag skrivit i ett annat inlägg. Men Elliot mår mycket bättre nu och bajsar inte efter varje måltid. Utan nu har han ingen magknip! Han får även Minifom droppar som hjälper tycker jag. Så skönt att Elliot mår bättre nu iaf. Nu kan han va lite mer bebis =) 
 
Nu skall jag snart sätta mig framför tv:n. Ni får ha en bra kväll ikväll så kanskevi hörs sen igen eller i morgon!

PoK 

Kommentarer
Postat av: SveaJ

åh vad jag saknar er =( inte så länge tills ni kommer hem <3

2009-07-21 @ 21:30:50
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0