Hurts so bad!!

God morgon på er! Nu har man vaknat igen och lillfisen sover ännu. Han är ju så söt när han sover kan jag lova.

I nattar det väl inte varit allt för roligt. Jag hade så ont att jag trodde att man inte skulle överleva. Men det gjorde man haha! Idag så skall jag med Camilla på stan en liten sväng. Hon skall till optikern o så =P Hon måste få glasögon stackaren, men det är pga hennes diabetes och så har hela hennes familj glasögon oxå.

Sen ikväll så blir man helt själv hemma. Familjen åker ut till stugan och jag stannar hemma men åker ut på lördag och stannar tills på söndag.

Nu skriker Elliot så jag måste ta honom. Men vi hörs senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0