Fy satan vilket oväder!

Nu är man fast här inne för vädergudarna är inte på ens sida idag. Men men, det är sånt man får ta ibland. Vi skall iaf åka ner till hamnen idag för o se om det har blivit någon översvämmning vid "vattenfallet". Sen blir det väl o åka till Willys o köpa blöjor och lite till min lillfis.

Elliot drog vapen mot mig förut i morse och kissade på mamma, inte bara en gång utan två gånger haha!

Annars idag så är allt lugnt. Det finns inte så mycket o göra när det är sånt här väder heller så det blir nog en dag framför tv:n och bara njuta av min lilla älskling.

I gårkväll så var det så synd om Elliot. Han hade sån magknip och skrek 3 timmar i sträck. Så tillslut så kom det tårar från både honom och mig. Usch det där var inte kul.

Nu skall jag umgås med min familj igen. Elliot ligger och sover just nu så jag får till och med tid för datan idag en liten stund =)

PoK

Skall förresten försöka lägga in några nya bilder sen från min nya digitalkamera jag fick i födelsedagspresent =)


Jag älskar Pelle så otroligt mycket <3 Det gör jag faktiskt, mer än vad NI någonsin kommer att förstå. Om ni skulle tro något annat så kan ni hoppa upp o ta er! Egentligen så har ni ingen aning om vad som pågår. Ni vet inte hur vi har det. Visst ni kanske vet lite grann men ni vet inte allt. Sluta lägg er i vårt förhållande. Ni hjälper inte direkt till! Ni gör det bara värre, förstår ni inte det!? Och sen skicka kommentarer anoymt är så förbnannat fegt! Det här är snart slutet på min blogg, bara så ni vet. Jag skriver i min blogg för min egen skull och för dom som vill följa Elliots utveckling, men så är det här en blogg om mina egna känslor och tankar. Skall inte jag få ha det? Vill ni verkligen ta det ifrån dom som vill läsa min blogg. Så håll era jävla dumma kommenterarer för er själva om ni inte har nått viktigt att komma med. Jag blir så satans trött på alla fega idioter som inte vågar stå för det dom skriver!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0