Dunder och brak två dagar i rad!

Nu är vi hemma från sommarstugan igen! Jag har tagit massor av bilder som ni skall få se i morgon. Just nu är jag för trött och vill bara ta det lugnt med Elliot =)

Ute i stugan var det jättemysigt. Men några promenader hann man med iaf och lite annat smått o gott. Jag, Elliot, Mathilda och Mattias gick ner på stranden idag på förmiddagen för att känna på vattnet. Det var jätteskönt, så det är så typiskt att man får bada. Sen på eftermiddagen så bjöds det på ett åskoväder, lika så i gårkväll =) Snacka om att jag o mamma myste! Det var helt sjukt vad det åskade! Fast luften var mindre trevlig. Jätteklibbbig och fuktig! Uscha!!

Nej nu skall jag ta o hoppa in i duschen och sen skall jag glo lite på tv innan det blir sängen med lite läsning =)

Vi hörs i morgon!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0