Det/Den bästa.

Jag har det bästa som finns och jag har den bästa som finns. Jag har en helt underbar son och jag har den mest fantastiska pojkvän (eller rättare sagt fästman). Pelle har gett mig det bästa som finns. Min son som jag älskar gränslöst mycket. Jag trodde innan jag hade Pelle och Elliot att jag visste vad riktig kärlek var, men jag mötte inte på min kärlek förrens jag fick både Pelle och Elliot. Nu är allt fullbordat. Så länge Elliot och Pelle mår bra och har det bra så mår jag oxå bra.

Det är så svårt o förklara det jag känner. Jag älskar dom så otroligt mycket <3 Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett annat liv än det jag lever just nu. Mitt hjärta smälter så fort jag ser Pelle eller Elliot. Ni skulle bara förstå..

PoK

Kommentarer
Postat av: SveaJ

<3

2009-07-20 @ 11:30:22
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0