Dagen efter..

Om man har förväntningar så är det ju självklart att man hoppas på att det blir som man har tänkt sig. Hela tiden under gårdagen så kunde jag inte låta bli o vara ledsen. Det var något som fattades och det var självklart Pelle.. Det var jättekul att så många kunde komma hit igår och jag fick mycket fina presenter, men jag var ändå ledsen även om jag inte behövde vara det.

Mitt huvud gör så ont idag och det gjorde det igår med men jag måste ändå fungera idag för Elliots skull. Jag skall även till mina bröder idag och bli firad av dom. Trevligt trevligt. Sen ikväll så skall vi se på Twilight, för jag fick den i present. Sen händer det väl inte så mycket mer..

Jag har ingen lust längre.. Varför får inte jag bli unnad något jag tycker om? Som till exempel vara här hemma på ön. Så länge som jag har längtat efter min familj så blir jag ändå berövad på allt när jag väl kommer ner iaf. Jag trodde jag skulle få njuta av att vara här nere, men redan från första dagen blir det problem.. Jag får helt enkelt skita i det här och komma hem för jag har verkligen ingen lust längre.. Varför skall jag försöka ha kul när jag vet att det finns dom som blir arga och ledsna på mig oavsett vad jag gör. Hela min existens har bara ställt till det den senaste tiden och nu vill jag inte mer. Jag vill så mycket men jag kan inte vara alla till lags hela tiden. Den enda jag kan/vill vara till lags för är självklart Elliot.. Mina vänner är få nu tack vare att jag bor på fastlandet och det är sällan dom hör av sig när jag är hemma.. Den enda jag pratar mest med är Camilla. Åh vad jag har saknat henne och längtat efter henne! Men nu så blir det väl o åka hem tidigt iaf.. Nästa gång jag får åka ner blir till jul.. Jag vet inte vad jag gör för fel? Så många gånger jag har blivit sviken tar ingen hänsyn till utan det handlar bara om vad jag gör. Det är det viktigaste.. Nej nästa vecka kommer jag hem.. Varför skall jag vara här när jag inte ens kan få vara ifred utan att det skall bli så mycket tjafs..

Nu börjar Elliot vakna för att det är dags för mat för hans del. Sen skall jag göra mig i ordning.. Får se när jag skriver igen...

PoK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0