Visste det..

Alltså varför frågade jag ens om han skulle med till Göteborg?
Han har ju sin jävla praktik som han inte får missa tack vare att han va så slarvig förra terminen..
Det är ju hans förlust o va utan mig i tre dygn.
Men måste erkänna att man blir grymt besviken för vi gör aldrig något tillsammans någon annanstans.
Senast var när vi var på Gotland i somras..

Så han slipper ju oxå åka med till min farfar o fira honom.
Då kan han få se på skidor som han hellre vill..

Han säger att hade vi åkt på lördag då hade han kunnat åkt med.
Men så säger han bara för o göra mig på bättre humör.
Lycka till! Han han redan förstört min dag..
Jag hade verkligen hoppats på att han skulle med..

Jag kankse låter egoistisk nu och jag vet att hans skola är viktig.
Men iaf så kan jag tycka att han har skitit i praktiken i ett helt halvår och va fan gör det om han missar en dag?
Jaja, det är som det är.
Humöret växlar alltid från att man vaknar glad o positiv till att återgå till sitt dåliga humör.
Iaf minst 5 ggr i veckan..

*Suck* jag får väl försöka ha kul i Gbg utan honom då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0