Underbar låt.

http://www.dopguiden.se/musik/varat_mirakel.html

Ni måste stanna upp och lyssna på den här underbara låten.
Jag har aldrig hört något så vackert.
Jesper Sjölander heter han som har gjort den här låten.
Han gjorde den till sin sons Miltons dop.

Han gör även om låten med sitt egets barn namn i.

Lätt att vi skall ha den här låten på vårat barns dop.
Och den här låten berör mig till tårar.
Det är sant, det finns inget större än våra mirakel.

Jag sitter just nu o suger i mig varenda ton av låten och lyssnar om o om igen.
Men det är dags o göra sig i ordning nu.

Ville bara att ni skulle få en chans o lyssna på det vackraste tonerna som finns.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0