Tidig morgon..

Nu var det dag igen.
En ny dag och nya tag!
Även om jag just nu känner för o somna om.
Gick mest upp för o se till att Pelle kommer iväg till skolan i tid, eftersom han är OTROLIGT seg på morgonen.
Men ännu har han inte kommit upp.
Tjatar på honom som en dåre men det händer inte mycket inne i sovrummet.
Snart går jag in o bankar på honom *fniss*.

Idag så får man passa på o göra lite saker här hemma som t ex se på One tree hill.
Sen skall jag även se sista avsnittet av Barnmorskorna.
Måste städa lite här hemma och så skall jag ta o diska så Pelle slipper göra nått när han kommer hem.
Känner mig för snäll idag eller ja, inte just nu för Pelle har inte rört en muskel ännu.
Bara mummlar "Jag är på väg upp.... Snart! ".
Om jag skall va ärlig är jag trött på o leka hans mamma på morgonen, men hans skola är viktig så va gör man inte?
Dessutom så har jag blivit tillsagd från några att jag skall gå upp med honom o se till att han kommer iväg.

Yeye, nog om det där.

*Shyyy* Jag hör en rörelse i sovrummet!
Nu tror jag att han klär på sig!
Weeeeii han är på väg upp!!!

Nu skall jag kolla på Nanny på tv:n o dricka en kopp thé =P

Skriver mer sen!
Har ju gått in i v. 22 idag!
Så fakta kommer i ett inlägg!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0