Tankarna.

Tankarna jag skrev nyss är sånt jag ville ha ur mig.
Sånt som jag äntligen kan släppa.
Det som jag känner att jag kan dela med mig av.

Idag så har allt varit väldigt lugnt.
Älskling och jag har diskuterat namn till Lillen men inte kommit fram till nått riktigt.
Finns endel som vi gillar iaf.

Nu är han hos sina föräldrar o kollar på skidor.
Och jag får tid för mig själv o lyssna på musik med Lillen hihi.
Underbart!

Sen senare ikväll så skall vi ut o gå en sväng.
Måste ju röra på mig hihi =P

Igår orkade jag inte skriva mer. Hade så himla ont i huvudet.
Trodde seriöst att huvuvdet skulle sprängas.

Men men idag är det bättre iaf.
Nu skall jag lyssna vidare på Edwin McCain med låten I'll be.
Underbart bra hihi <3



Älskar dig mest Pelle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0