Seg söndag.

Ni måste ju hålla med om att söndagen är seeeg.
Finns inget bra på tv, iaf inget som intresserar mig tillräckligt mycket.
Pelle kollar på skidor just nu här hemma och det är så segt.
En sak är det om det är skidskytte, för det är ju lite spänning i det!
Men men, jag har iaf tagit mig lite tid till o ta ett kort på magen.

Magen i liggande ställning =)
Kortet är taget i liggande ställning!
Och här är jag i v.20+6.
Där inne bor min lilla älskling <3


Skall sätta mig i soffan nu med Pelle o katterna för o kolla på Stargate Atlantis!
Snart är den sista säsongen avklarad.
Så duktig man är som har lyckats tycka om Stargate Atlantis.
Inte en lätt sak om egentligen är mer åt OTH, OC och Grey's Anatomy- hållet.
Men man lär sig tillslut =P

Återkommer senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0