Rast.

Jag har rast nu så jag laddar om lite här hemma.
Jobbet ligger bara 5 minuter härifrån så det är jätteskönt.
Dricker ett glas mjölk nu och tar en liten frukt.
Viktigt och äta mycket nu när man är gravid.
Tycker det är helt sjuk, för innan åt jag när jag kände för det och det kunde ta uppåt ett dygn innan jag åt någonting.
Men nu måste jag tänka på mig och Lillen, för båda behöver ju all näring man kan få =P

Jag måste gå om 20 min igen och då är det dags och ta dom sista timmarna o är kvar på jobbet =)
Barnen är för underbara.
Dom tycker det är jättekul att jag har en liten bebis i magen, så dom kommer med massa förslag på namn hela tiden haha!

Nu skall jag ge katterna lite mat och sen skall jag nog börja röra mig igen.
Fy fan va det ä skönt o jobba =D

Skriver när jag är hemma igen!

PoK

Kommentarer
Postat av: Pelle

Älskar dig med babe <3 Du är mitt allt :) vad duktig du är som jobbar så flitigt <3



jag fixar te lite tills du kommer hem sen :) vill att min älsk ska ha det fint hemma :) Love you, ringer sen!

2009-01-29 @ 13:17:45
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0