Proppfull kyl och nya skor =)

Nu är vi hemma igen =)
Och vad mycket mat det blev!
Man skulle väl kunna tro att vi har mat för flera år =P
Handlade oxå två par nya skor, skiiiiitsnygga!

Orkar egentligen inte skriva något mer nu.
Är jättehungrig och trött.
Så nu skall jag mysa med älsklingen.
Till mat blir det iaf Gräddpytt och sen någon frukt efter maten =P
Köpt både färsk annanas, melon och äpplen *muuums*

Här kommer iaf lite bilder!



Mina nya skor


Våra kissar (Sirie högst upp och Skrållan längst ner)



Kärleksparet nummer ett!
Taget visserligen för ett år sen hihi =)
Och så min bebismage <3



Nu skall jag ta o pussa älsklingen min <3

Hörs i morgon!
God natt =)
PoK

Kommentarer
Postat av: Pelle

Älsklar dig babe <3 vi gjorde bra kap igår :)

2009-01-29 @ 09:41:02
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0