Pannkakor.

Nu har man ätit pannkakor med älsklingen och kollat på Unga Mödrar.
Jag lyckades göra dom godaste pannkorna hittills iaf.

Idag så har man haft sovmorgon och det var sååå skönt o få sova ut lite.
Sen gick jag o mötte Svea vid Willys.
Vi va inne och handlade en snabbis.
Sedan bar den hem till oss en stund för o lämna lite mjölk o sånt.
Efter det så gick vi hem till svärföräldrarna och åt lite mat, spelade poängpoker och pratade lite.

Vid 5 ungefär gick jag o Pelle hem för o laga mat då.

Så nu sitter man här och äter lite saltlakris och myser framför datan.
Skall väl hoppa in i duschen snart o fräscha upp mig lite.

I morgon skall vi storhandla =)
Det roligaste jag vet hehe =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0