Ont i huvudet och ingen bra dag.

Känner att idag är det ingen bra dag alls.
Har ont i huvudet och har haft det sen jag vaknade.
Plus att min förkylning har blivit värre igen.
Inte roligt.
Till och med Lillen har varit lugn idag.
Tror att det är en sån dag då inget känns bra eller rätt.
Kvittar vad man gör, det blir ändå inte bra.

Idag har vi städat här hemma.
Iaf lite grann och plockat bort alla julsaker.
Ljusstaken och adventsstjärnan får vara kvar tills den 13:e då allt egentligen skall bort.
Vi har ju som sagt väldigt litet hemma hos oss och det blir så trångt med en julgran för länge.
Men nu känns det i stället väldigt tomt.

Nu hoppas vi på att vi får glada nyheter i morgon om en lägenhet.
Visserligen är det bara en etta, men myyyycket större än den här.
I den så får vi en stor hall,ett vanligt kök och ett klokt badrum med badkar =)
Hoppas att vi får den så vi kan böja köpa hem dom stor sakerna till Lillen, som spjälsängen, skötbord och vagnen.


Nu skall jag lägga mig o vila ett tag.
Mitt huvud sprängs snart!
Bara vår jävla granne (Pelles kusin) kunde sluta spela så hög musik!
Till o med disken håller på o hoppa av diskbänken vid vissa stunder.

Skriver nog senare, bara min huvudvärk gått över.
Men kommer nog o skriver nån rad till sen.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0