Onsdag.

Jahaja, nu är det helt plötsligt onsdag!
Ännu en dag med saker som skall göras.
Vaknade runt halv 9 o kunde inte somna om, så det var bara för mig o gå upp.
Kollade alla bloggar som jag följer o mailen.
Min pappa ringde för en liten stund sen o frågade om jag ville följa med till Göteborg nästa fredag och stanna tills söndag.
Självklart så vill jag det och då får jag förhoppningsvis kanske träffa Karin =)
Hon vet inte om nått än o inte Pelle heller hihi.
Pelle kanske oxå visserligen följer med ner och då är det katterna som är problemet.
Fast Pelles förälrar passar säker våra katter en helg.
Skulle va så skönt o få komma iväg lite o ha lite "semester" från vardagslivet.

Så idag skall vi göra en felanmälan på vår varmvattenberedare och våra element för fan vilken hög elräkning vi hade fått!
5100!
Det är en aning mycket för vår lägenhet som bara ligger på 38kvm.
Vi har aldrig fått en sån hög räkning förut!
Helt sjuuuukt!

Igår så tog man det bara lugnt pga att man va på sjukan hela måndagskvällen från kl.17-23:00.
Orkade alltså inte skriva nått igår för man kände sig "bakfull".
Svea sov oxå över här vilket va jättekul!
Så mycket som vi skrattade på akuten, så mycket har jag nog inte skrattat på väldigt länge hahah!
Timmarna gick iaf fortare när man hade roligt =P
Men stackars Pelle som fick en spruta i rumpan o bli klämd på dom lite mer privata delarna hihi.
Vi trodde först att det va blindtarmen och sen njursten men det såg inte ut o va det.
Dom trodde att det va nått med musklerna.
Men om det fortsatte så fick åka in igen med honom!

Nä nu skall jag fixa frukost till mig o älskling!
Om jag får upp honom nån gång *suck*.
Att människan aldrig kan vakna o gå upp när man ber honom.
Han somnar ju om på mindre än 5 sekunder!

Skriver ett inlägg till om vad som händer med Lillen inne i magen!
Har inte hunnit göra det ännu ju.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0