Ny vecka och förkyld.

Jepp nu har man gått in i en ny vecka igen.
Nu är det v.23 och Lillen växer o växer i magen min.
Info om det kommer i ett annat inlägg.

Mitt morgonhumör är på topp, eller inte.
Har sovit 5 timmar iofs, men när man är gravid, förkyld och dessutom suttit i en bil i stort sett nästan hela gårdagen så är man rätt såsig i huvudet dagen efter.
Men men, måste gå upp med Pelle iaf.

Hu idag känner jag att det inte kommer bli en bra dag.
Näsan rinner och min hals gör ont.
Och så har jag självklart fått tillbaka en blåsa i munnen.
Är van vid det, men den här är enorm och gör verkligen SKITONT.

Skall på möte idag igen och det här ser jag inte fram emot.
Hoppas att det är sista gången.
Hatar den där "källingen" (Gotländskt ord för kärring hehe).
Så fy fan för det.

Igår då, så som ni vet redan åkte jag och pappa vääääldigt mycket bil.
Men vi åkte därför att min farfar fyllde 70 år =)
Riktigt skoj att min släkt kan samlas så man får träffa alla.
Var evigheter sen jag såg dom sist ju!
Vi bjöds på smörgåstårta, kaffe, kakor och tårta i stora lass.
Man vart ju skapligt mätt sen och Lillen fick nå fnatt i magen så han hoppade o for runt där inne.
Kanske allt socker som gör att han blev så pigg?
Min farbrors fru (störtskön tjej) fick känna Lillen sparka, fast det gick knappt o missa för det syntes att magen hoppade!

Hände säkert mer igår, men kommer inte ihåg allt.
Älsklingen, hade iaf köpt en kebabrulle till mig som jag fick när jag kom hem.
Gott, men kunde knappt få i mig den.
Var ju ännu mätt efter att ha varit hos farfar.
Men det va mysigt iaf.
Sen somnade jag som en stock i sängen utan att ens hinna få en godnatt-puss av Pelle haha.

Yeye, nu skall jag ta o slänga mig i soffan.
Orkar knappt hålla mig vaken..

PoK

Det som hände i lördags är en sak mellan mig och Pelle.
Jag var väldigt upprörd och det gick helt enkelt över styr.
Tänk er att ha en hink med vatten som bara fylls på, tillslut rinner den ju över och det hände då.
Jag fick helt enkelt nog av att ingen kunde hålla vad man lovat.
Eftersom mitt förflutna är komplicerat och har bestått av mest våld o alkohol så tappar jag humöret när man blir sviken av den man anförtror sitt liv åt.
Så är det helt enkelt.
Kanske en löjlig sak o bli så förbannad över men det händer alla och dessutom är jag trött på att det aldrig blir så som man hade bestämt.
Så nu vet ni det och fick till och med en förklaring.
Så det är jag som skall ha kommentarer om vilken idiot jag är och inte Pelle.
Är själv medveten av att jag är en människa som blir vansinning om det inte blir som planerat.
Men jobbar med mig själv och försöker verkligen släppa det där.
Svårt och det går inte över på en natt.

Men egentligen skall jag inte behöva förklara mig för er, ni som känner mig vet hur jag är och ni andra ör helt enkelt tro saker.
Men jag är GRYMT trött på rykten och skitsnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0