Ny uppdatering.

Nu va jag här igen.
Känner mig flitig på o blogga idag haha!
Men nån gång skall jag väl oxå ha det där rycket o skriva mycket.

Vi har iaf sett två avsnitt till av Stargate Atlantis och nu har vi bara 5 st avsnitt kvar =P
Katterna höll oss oxå sällskap under tiden.
Mysigt när dom är så keliga och vill vara vid en.
Skrållan har blivit jättekelig på senare tid, iaf mot Pelle.


Sirie under elementet bland massor av sladdar.

Skrållan o Pelle <3
Så där skall hon sitta o kela med honom.

Här är min mage igen, nu när jag står upp.
Taget idag som det andra kortet i inlägget innan.

Ja det va typ det jag hade o säga just nu.
Nu skall jag ta en varm dusch =)
Älskar verkligen o duscha i varmt varmt vatten.

PoK så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0