Myslördag, ett-årsdag och utan internet.

Vi håller på och byter bredband och telefoni.
Så vårat internet funkar inte där hemma, så ni vet varför man bloggar så dåligt.

Idag då, så vaknade jag vid 10 i morse.
Jag gjorde ordning "frukostbuffé" till Pelle och mig.
Så jag väckte Pelle vid 11 ungefär.
Mysigt o äta frukost =)
Sen började vi städa lite där hemma.
Är iofs ännu rätt mycket kvar, men det hinner vi med någon annan dag.
Runt 2 kom Svea hem till oss och jag började göra mig i ordning.
Sen gick vi ner till Willys och handlade lite till maten och bion ikväll =)

Så nu sitter man hemma hos Svea och Emil tillsammans med älsklingen <3
Vi firar våran 1-årsdag idag =)
Fast det är egentligen i morgon, men lite roligare och ha det på en lördag =P
Så Seva och Emil firar sin 2½-årsdag idag oxå hihi!

Så mysigt och göra saler tillsammans!

Nu skall vi dags o börja med maten.
Det blir grillad kykling, potatissallad till mig och Svea, pomme till Emil och Pelle och så blir det wok-grönsaker till.
Till efterrätt blir det kladdkaka med vaniljglass och bär =)
Visst låter det gott?

Ikväll vid 9 så skall vi gå på bio och kolla på "Benjamin Button otroliga liv".
Det är den nya filmen med Brad Pitt som är 2 timmar och 46 min lång =P
Skall bli kul hihi!

Nu skall jag kolla vidare på filmen "Grogg" med Robert Gustvsson!

Får se när jag skriver igen. Men vi får nog internet i slutet av nästa vecka =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0