Morrn morrn.

Nu är man vaken igen.
Trodde att jag skulle sova lite längre men det gick inte för sig.
Pelle rörde sig för mycket o även Lillen gjorde likadant så jag kunde inte somna om en timme till hehe.
Så nu sitter jag här farmför datorn och tv:n är självklart på!
Så underbart att få se på tv igen =P
Båda våra kissar sitter i fönstret o kollar på fåglar.
Mina söta kissemissar!

I morse kände jag Lillen ligga o vänta på sig.
Magen va först så platt som den kan bli (alltså en liten bula har jag när jag ligger ner) sen så la han sig på ena sidan i magen och va blev magen mycket högre på den högra sidan.
När jag la handen på där han låg så fick jag en liten knuff tillbaka =)
Går inte o beskriva känslan, men dom som är/har varit med om samma sak vet vad jag menar.
I morgon går man in i v.22!
Weeeii!
Tiden går så fort att jag knappt hinner med.
Snart är ju vår lilla älskling här!

Nu mina damer o herrar, skall jag sätta mig framför tv:n o äta frukost!
Måste få upp Pelle med så han inte missar skidskyttet kl.12.
Men jag antar att jag skriver mer sen ;)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0