Mardrömmar igen.

Det är så tråkigt o drömma mardrömmar har jag kommit fram till.
Det får en o må "konstigt" resten av dagen.
I natt drömde jag om att Han va i gång igen o jagade mig.
Följde efter och utnyttjade folk i min närhet bara för o komma åt mig.
Jag gömde mig varje gång, men Han hittade mig alltid igen.
Hur den drömmer slutade minns jag inte, vaknade av att haf va kallsvettig..
Alltså det är inte roligt o drömma sånna drömmar.

Drömde även om en tjej som jag har haft jättebra kontakt med.
Till och med bott ihop med.
Min pappa va tillsammans med hennes mamma.
Nu efter att dom har skilt sig så har vi tappat kontakten helt.
Det känns jättetråkigt och nu efter den drömmen insåg jag att jag saknade henne väldigt mycket.
Hon va den "lillasyster" jag aldrig haft och jag va "storasyster" till en underbar tjej som blev en av mina bästa vänner.
Nu är den tiden förbi och jag saknar henne så mycket.
Det finns inga ord som beskriver hur ledsen jag kan va för att hon inte längre är en del av mitt liv.
Jag förlorade inte bara min "lillasyster" utan även en bra vän.

Så den här dagen kommer nog bli skum och jobbig o ta sig igenom.

Blir väl o fixa lite här hemma idag.
Sen ikväll skall älsklingen se skidskytte så då får man nog folja med o hälsa på svärföräldrarna.
Måste komma iväg lite känner jag.
Angelica och Pelle kanske kommer ikväll igen för o umgås.
Vilket är skitkul, för oj, va vi skrattade igår haha!

Nu skall jag faktiskt ta o se om Pelle vill komma upp o äta lite frukost med mig.
Självklart blir det Stargate Atlantis till frullen.
Hihi det är kanonbra =)

Skriver mer senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0